Чому дитину висадили по серед дороги: відповідь перевізника

04.08.2017

Чому дитину висадили по серед дороги: відповідь перевізника

На днях ми публікували матеріал Не довезли: дитину висадили по серед дороги з міжнародного рейсу 

Нагадаємо, 14 річну дівчинку, яка їхала за маршрутом Рівне-Варшава, висадили з автобусу по серед дороги.

Увесь час редакція підтримувала звязок з мамою дівчинки. А також зверталися в компанію перевізника за розясненням ситуації. І лише вчора, компанія ECOLINES, надіслала відповідь для мами. Обіцяний коментар на журналістський запит ми ще не отримали.

відповідь перевізника

Шановна, пані Олено!

Ми отримали Ваше звернення щодо ситуації, яка склалась з Вашою донькою Глушко Ангеліною 21 липня 2017 року під час надання послуг компанією ECOLINES за маршрутом Рівне-Варшава з подальшою пересадкою до Франкфурта на Майні. В результаті проведеної перевірки з’ясовано, що Глушко Ангеліна, віком 14 років, громадянка України, мала дозвіл батька на перетин кордону України у супроводі матері дівчинки та заяву від матері про дозвіл на поїздку неповнолітньої доньки, громадянки України, у супроводі транспортної компанії, яка прийняла на себе відповідальність за життя та здоров’я Вашої доньки. Ці документи були надані під час посадки провіднику. У відповідності до Закону України «Про відповідальність перевізників під час здійснення міжнародних пасажирських перевезень», підприємства (їх об’єднання), установи, організації, фізичні особи – підприємці, які здійснюють міжнародні пасажирські перевезення (далі – перевізники), за невиконання обов’язку перевірити перед початком міжнародного пасажирського перевезення наявність у пасажира документів, необхідних для в’їзду до держави прямування, транзиту, що призвело до перевезення чи спроби перевезення пасажира через державний кордон України без необхідних документів, несуть відповідальність у вигляді штрафу від п’ятисот до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожного такого пасажира, але не більше двадцяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за одне перевезення. При перетині кордону країн Європейської Співдружності перевізник згідно міжнародного законодавства несе матеріальну відповідальність від 3500 євро за кожного пасажира, якого привезено на кордон без документів, що дають право для в’їзду до країн ЄС. Враховуючи викладене, екіпаж має перевіряти документи кожного пасажира, а це понад 40 комплектів різних документів. Для того, щоб перевірка була якісною та не затримувала рейс, процедура перевірки проводиться повторно після того, як автобус відправився з автовокзалу. Під час посадки в автобус у працівника компанії виникли сумніви, щодо правомірності прийняття на борт неповнолітньої дитини Глушко Ангеліни, але під тиском родичів дитини, провідник дозволила посадку до автобусу. Відповідно до п. 3 Правил перетинання державного кордону громадянами України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 27.01.95 № 57, виїзд з України громадян, які не досягли 16-річного віку, здійснюється за згодою обох батьків (усиновлювачів) (далі – батьки) та в їх супроводі або в супроводі осіб, уповноважених ними, які на момент виїзду з України досягли 18-річного віку. Після відправлення, протягом 10 хв., коли автобус ще прямував по м. Рівному, провідник зателефонувала на гарячу лінію служби митного контролю України за консультацією стосовно того, чи достатньо документів, які були у Вашої доньки, для виїзду з України. В прикордонній службі повідомили, що у дозволі від матері має бути зазначена конкретна особа, якій мати дозволяє перевезення неповнолітньої дитини, документи в якій вказаний абстрактний перевізник, не дають право для перетину кордону України. Дану інформацію екіпаж негайно повідомив Глушко Ангеліні, яка в свою чергу передала її в телефонному режимі родичам. З’ясування ситуації зайняло біля 10 хвилин, під час руху автобусу, який прямував ще містом. Ми розуміємо, що дії екіпажа були на упередження; і вони діяли в інтересах дитини, в тому числі, щоб її не висадили на кордоні, де вона могла залишитись сама. Після консультації з родичами, Ваша донька повідомила, що має бажання вийти, поки ще автобус не заїхав далеко за межі міста. Екіпаж запропонував оплатити таксі дівчинці, щоб повернутись до родичів. Але Ваша донька відмовилась, зазначивши, що родичі вже виїхали її забрати. Нам соромно за дії водіїв та провідника, які не дочекались рідних дитини, просимо за такий вчинок вибачення від імені компанії ECOLINES. Щоб залагодити ситуацію, яка склалась, ми пропонуємо повернути Вам усю суму за квиток, який не був використаний (у розмірі 79,20 євро), або нарахувати на дану суму бонусні пункти. Також, ми хочемо завірити Вас, що проведений додатковий інструктаж з усіма співробітниками компанії, які виконують рейси. Компанія щиро приносить Вам та Вашій доньці свої вибачення та має надію, що Ви все ж залишитесь нашими клієнтами і будете й надалі подорожувати саме з компанією ECOLINES.

З повагою, ECOLINES

Відкупитися поверненням вартості квитка – заманлива пропозиція? Як ви думаєте?

Батьки Ангеліни, не збираються зупинятися на цьому.

Ми і надалі будемо відслідковувати ситуацію.

 

, , переглядів: 511

Останні новини від OGO.ua


Один коментар
  1. Если документ, выданный посольством Украины в Германии является не действительным и не достаточным для пересечения границы ребёнком ( в данном случае Ангелины), тогда получается что Посольство выдаёт не правомерные документы?? Если это так, то почему Посольство выдаёт такой документ ??

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *