П’яні вбивці за кермом або У чому ж насправді причина жахіть на дорогах

23.10.2017

П’яні вбивці за кермом або У чому ж насправді причина жахіть на дорогах

 

Нещодавно всю країну сколихнула інформація про страшну ДТП у Харкові, внаслідок якої зaгuнулo 5 людей. Ще 6 були трaвмoвaнi, двоє з них у дуже тяжкoму стані. Серед травмованих жінка на 7 місяці вaгiтнocтi. Але, на превеликий жаль, 18 жовтня стало трагічним і для учасників ДТП на автодорозі “Київ-Чоп” у селі Колоденка, що неподалік Рівного. Як і в попередній історії тут є летальні випадки, найболючіше, що серед жертв трирічна дівчинка… Та найгірше, що такий жах — це далеко не одиничний випадок за останні кілька днів.


ДТП

В чому ж причинна таких зловісних подій?

Жахливі погодні умови: сильна злива, різке похолодання, критичне погіршення видимості чи, можливо, самопочуття водіїв, місячне затемнення, насамкінець?

Виявляється, що вагома причина все ж це ст.130 Кодексу України про адміністративні правопорушення, а саме: “Керування транспортними засобами або суднами особами, які перебувають у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їхню увагу та швидкість реакції”.

За інформацією “Укрінформ”, у період з 27.07.2016 до 27.07.2017 на території України зареєстровано 5897 ДТП з водіями у стані сп’яніння. У документі також уточнюють, що в період з 27 липня 2016 по 27 липня 2017 року на території України оформлено 112 665 адміністративних матеріалів за статтею 130.

Щодо Рівненщини, то інформація є такою – з 1 січня по 30 вересня 2017 року трапилось 1 715 ДТП, з яких 505 – з постраждалими. У цих автопригодах 79 осіб загинуло та 641 отримали травми. Причини аварій різнохарактерні.

Чим же керуються люди, коли п’яні сідають за кермо і наражають інших на небезпеку? Тим, що все дозволено?

Це вже тягне на тенденцію, тепер п’яним проїхатись за кермом стає звичайною справою.
Та все ж є думка, що головна причина нинішньої катастрофічної ситуації на дорогах – це відсутність ДАІ. Мовляв, якою б не була ДАІ, які б побори з водіїв не брала, але інспектор і повноваження мав, і побоювались його, враховували ймовірність побачити «в незручний момент» його смугасту паличку. Але ж ДАІ нема уже давно, кілька років, а сплеск ДТП фіксується нині.  Можливо, справа в інерції? Якийсь ще час недисципліновані водії, не кажучи вже про п’яниць-злочинців за кермом, остерігалися покарання.

Найпопулярнішим видом ДТП з початку 2017-го року є зіткнення автівок — 5 488 випадків, в результаті яких загинули 533 особи, а травмовано — 9316. На другому місці — наїзди на пішоходів. Таких випадків зафіксовано 4608. В результаті 559 людей загинули, а 4411 отримали травми. Тобто бачимо, що буквально кожна ДТП за участю пішоходів є травматичною, а кожна десята — смертельною. І така статистика спостерігається уже з десяток років.

ДТП

Ще однією причиною сплеску нещасних випадків на дорогах вважається погане законодавства та небажання реформувати систему безпеки дорожнього руху.

На питання, чим керуються люди, коли створюють аварійні ситуації на дорогах, відповідь є цілком прогнозованою: тепер вже водії чітко усвідомлюють відсутність покарання.

На одвічне питання, що з цим робити, в Україні досі немає відповіді. А вона мала б бути. Адже ще у 2002 році Європейська конференція міністрів транспорту окреслила проблеми:
“Є три рівні проблем. Перший — водії порушують правила або через те, що хочуть порушувати, або через відсутність контролю. Другий — це законодавчі протиріччя у сфері безпеки дорожнього руху, коли його учасники не розуміють багатьох моментів. І третій рівень — нечіткий розподіл повноважень, незрозуміло хто відповідає за безпеку дорожнього руху”.

Бережіть себе та тих, хто поряд!

Фото взято з мережі Інтернет.

Джерело: www.ukrinform.ua

, , , переглядів: 363

Останні новини від OGO.ua


Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *