Якщо не сподобалось: які компенсації є в салонах краси

15.07.2019

Іноді результат роботи майстра в салоні краси може не порадувати, а розчарувати. Інформуємо, що відповідно до Закону “Про захист прав споживачів”, у разі надання неякісної послуги особа має право вимагати на вибір:

– безоплатного усунення недоліків
– зменшення ціни послуги, що надається
– виправлення завданих недоліків та повернення до попереднього стану, якщо це можливо.

Якщо ви незадоволені послугами салону краси, перш за все:
1. Зверніться до адміністрації салону.
2. Повідомте, хто із майстрів надавав послугу та вимагайте повернути кошти чи усунути недоліки.
3. Якщо адміністрація салону відмовляється усунути недоліки чи повернути гроші – зверніться з письмовою скаргою до територіального підрозділу Держпродспоживслужби. Також можна подати скаргу онлайн на сайті Держспродспоживслужби за посиланням: https://consumer-gov-ua-appeal.ml/ або
4. Зверніться до суду з вимогою про: безкоштовне усунення недоліків, зниження ціни, безкоштовної повторної процедури або відшкодування компенсації за надану неякісну послугу.

Виникає питання: як довести факт обслуговування, адже не в усіх салонах надають квитанції про оплату послуг?

Перед походом в салон сфотографуйтеся, а після – сфотографуйте результат роботи, щоб було видно недоліки.

Доказами можуть бути також свідчення інших клієнтів салону або запис з камер спостереження.

Якщо ви не відразу виявили недоліки в роботі майстра, ви можете звернутися в салон і через 2-3 дні. Їх зобов’язані виправити, при чому повинні зробити це безкоштовно. Але в такому разі обов’язкова наявність квитанції про оплату послуг салону.

Пам’ятайте свої права і відстоюйте справедливість.

, , переглядів: 1 515

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *