Домашні завдання: сімейний терор чи навчання

31.01.2017

Домашні завдання: сімейний терор чи навчання

На тему підготовки домашніх завдань ходить добра сотня бородатих анекдотів. Адже тема дійсно одвічна і для багатьох болюча.

Щоб навчальний процес проходив без сліз та валер’янки необхідно дотримуватися певних правил.

домашні завдання

Правильне налаштування

Необхідно пояснити дитині що домашнє завдання – це його обовязок. Також важливе виставлення пріоритетів, головне це розуміння матеріалу дитиною, а не хороша оцінка.

Не обговорюйте при дитині шкільну програму. Адже коли батьки говорять що раніше програма була легшою, завдань було менше, діти підсвідомо сприймають це як завищенні вимоги вчителів які виконувати не обов’язково.

Робоче місце

В ідеалі це окремий стіл з настільною лампою. Під час виконання домашніх уроків бажано вимкнути телевізор та комп’ютер, позбирати з поля зору іграшки. Дитина має бути сконцентрована лише на навчанні.

Виберіть зручний час

Найкраще, щоб дитина робила уроки в один і той самий час. Це дисциплінує і мінімізує батьківські нагадування. Загальний час виконання домашніх завдань не може перевищувати 2 годин, також не забувайте про перерви 5-10 хвилин. Будьте лояльними, простежте щоб час для навчання не збігався з часом улюблених мультфільмів чи телепередач.

Від простого до складного

Розпочинати навчання варто з найскладніших завдань. В той час дитина ще не втомлена і налаштована на роботу. Вивчити вірш або прочитати щось дитина може і у вільнішій атмосфері.

Допомога батьків

Головне правило, виконують завдання не батьки, а дитина. Звісно, школярик має відчувати вашу підтримку. Знати що в будь-який час ви допоможете. Допомога має бути ненав’язлива щоб дитина вчилась самостійності.

Вчіться хвалити за найменші успіхи та бути терпимими до помилок.

домашні завдання

Досвід батьків (коментарі з форумів):

stal1n :  Значить поганий вчитель. Значить погана школа. Не потрібно мучити себе вдома ввечері кожного дня тими уроками. Ви не задавались питанням, що це завдання для дитини, а не для її батьків. Зі мною ніхто вдома ніколи за книжками не сидів. Для мене це немислимо. Це, що зараз батьки всі домашні роботи …

Хи хи, ну ну: 4-й класс, делаем через раз вместе. Но если пускаю все на самотек, сразу отражается это негативно на оценках.

Татьяна: До третьего класса делали вместе. Если не контролировала, то ребенок писал неопрятно и с кучей ошибок. Сейчас делает сам, я проверяю на правильность, а потом переписывает в чистовик. Если что-то сложное, конечно, делаем вместе, объясняю и разжевываю.

Julian : в основному розумний кмітливий, вчителі хвалили. В четвертому класі різко змінився- я вийшла на роботу з декрету, і він півдня вдома сам, домашні завдання почав пропускати робити( на чернетці напише, в чистовик -ні) , щоденник червоний від зауважень, що він не виконує домашки, став брехати, щоденник …

Леди А: мой только во втором классе, но делает уже зам, включая иностранные языки. если сейчас не приучить, потом будет делать только из-под палки. я помогаю, когда попросит помочь, если что-то не понял. 
а так, даже не проверяю. и наличие нужных книг в рюкзаке тоже не проверяю. это его зона ответственности. один раз забыл, получил замечание, больше не забывает.

, , , , переглядів: 192

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *